1
| | Deep River, spiritual | |
3:16
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Solo-Alt, Altstimme: Marian Anderson
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
2
| | My Lord, What a Morning | |
3:16
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Solo-Alt, Altstimme: Marian Anderson
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
3
| | Medley: Lord, I Can't Stay Away; Heav'n, Heav'n | |
4:17
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Solo-Alt, Altstimme: Marian Anderson
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
4
| | Crucifixion, spiritual | |
4:37
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Solo-Alt, Altstimme: Marian Anderson
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
5
| | Swing Low, Sweet Chariot | |
2:42
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Bariton: Jules Bledsoe
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
6
| | I Stood on de Ribber ob Jordan, spiritual | |
3:03
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Sopranist: Ellabelle Davis
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
7
| | Couldn't Hear Nobody Pray | |
3:13
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Sopranist: Evelyn Dove
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
8
| | Go Down Moses | |
2:19
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Piano, Klavier: Lawrence Brown
- Tenor, Tenorstimme: Roland Hayes
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
9
| | Lit'l Boy | |
2:12
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Tenor, Tenorstimme: Roland Hayes
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
10
| | Roun' About de Mountain | |
2:54
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Tenor, Tenorstimme: Roland Hayes
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
11
| | Medley: Hear de Lambs a Cryin'; Plenty Good Room | |
4:43
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Tenor, Tenorstimme: Roland Hayes
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
12
| | Nobody Knows the Trouble I've Seen | |
3:16
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Sopranist: Dorothy Maynor
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
13
| | Steal Away to Jesus, spiritual | |
3:40
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Sopranist: Dorothy Maynor
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
14
| | Medley: Go Down, Moses; Deep River | |
3:53
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Bariton: John Payne
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
15
| | Sometimes I Feel Like a Motherless Child | |
3:00
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Baßbariton: Paul Robeson
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Piano, Klavier: Lawrence Brown
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
16
| | Witness | |
2:25
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Baßbariton: Paul Robeson
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Piano, Klavier: Lawrence Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence Brown
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
17
| | Were You There when They Crucified My Lord?, spiritual | |
2:44
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Baßbariton: Paul Robeson
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Ruthland Clapham
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
18
| | Medley: De Ole Ark's A-Movering; Ezekiel Saw de Wheel | |
2:22
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Baßbariton: Paul Robeson
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Piano, Klavier: Lawrence Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence Brown
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
19
| | Pickin' on the Harp with the Golden Strings, spiritual | |
2:41
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Gesangsensemble: Elkins-Payne Jubilee Singers
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
20
| | There Is a Balm in Gilead, spiritual | |
2:27
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Gesangsensemble: Fisk University Jubilee Singers
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
21
| | Little David, Play on Your Harp, spiritual | |
2:39
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Gesangsensemble: Fisk University Jubilee Singers
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
22
| | Blow, Gabriel, blow, song (from "Anything Goes") | |
2:07
|
- Komponist: Cole Porter
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Gesangsensemble: Fisk University Jubilee Singers
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
23
| | A City Called Heaven | |
3:17
|
- Komponist: Olly Wilson
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Gesangsensemble: Hall Negro Quartette
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
24
| | The Blind Man Stood on the Road and Cried, spiritual | |
2:55
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Gesangsensemble: Morris Brown Quartet
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
25
| | Climbing Jacob's Ladder, spiritual | |
3:03
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Chor: New Orleans University Glee Club
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
26
| | Hallelujah | |
3:04
|
- Komponist: Anonymous
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Gesangsensemble: Rust College Quartet
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
27
| | Let the Church Roll On, spiritual | |
2:28
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Gesangsensemble: Southern University Quartet
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
28
| | Live A-Humble | |
3:41
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Gesangsensemble: Tuskegee Institute Singers
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
29
| | Medley: My Way's Cloudy; I'm A-Rolling | |
3:35
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Gesangsensemble: Tuskegee Institute Singers
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
30
| | Heaven Song, spiritual | |
2:38
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Gesangsensemble: Tuskegee Institute Singers
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
31
| | Mary, Don't You Weep, spiritual | |
2:35
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Gesangsensemble: Utica Jubilee Singers
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
32
| | I'm So Glad Trouble Don't Last Alway, spiritual | |
2:52
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Chor: West Virginia Collegiate Singers
- Chor: West Virginia Glee Club
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
33
| | Joshua Fit the Battle of Jericho | |
2:41
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Gesangsensemble: Dixie Jubilee Singers
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
34
| | Send One Angel Down, spiritual | |
2:46
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Gesangsensemble: Dixie Jubilee Singers
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
35
| | Medley: Good News; Standin' in the Need of Prayer; Religion Is a Fortune | |
4:54
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Chor: The Hall Johnson Choir
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|
36
| | Old Ship of Zion | |
3:08
|
- Komponist: Traditional Spiritual
- Piano, Klavier: Reginald Boardman
- Dirigent: Josef A. Pasternack
- Piano, Klavier: Franz Rupp
- Piano, Klavier: Kosti Vehanen
- Baß: Kenneth Spencer
- Baß: Kenneth Spencer
- Chor: The Hall Johnson Choir
- Piano, Klavier: Jack London
- Tenor, Tenorstimme: Leroy Brown
- Baß: Alfred Garfield King
- Musikalische Direktion: François Xavier Moulé
- Tenor, Tenorstimme: Holly Rutherford
- Tenor, Tenorstimme: Ben Skinner
- Tenor, Tenorstimme: William Collier
- Tenorhorn, Baßflügelhorn: Arthur Bostic
- Piano, Klavier: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: Lawrence D. Brown
- Tenor, Tenorstimme: John Wesley Work II
|