1
| | Alma Redemptoris mater, motet (unspecified of 4) | |
2:57
|
- Komponist: Giovanni Pierluigi da Palestrina
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|
2
| | Os justi, gradual for chorus in Lydian mode, WAB 30 | |
4:21
|
- Komponist: Anton Bruckner
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|
3
| | Tantum ergo, for tenor, chorus, harp & organ in A major, Op. 55 | |
3:52
|
- Komponist: Gabriel Fauré
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|
4
| | Ave Maria, for female chorus, Op. 9b, H. 49 | |
4:48
|
- Komponist: Gustav Holst
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|
5
| | Ave Maria (II), motet for chorus in F major, WAB 6 | |
3:28
|
- Komponist: Anton Bruckner
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|
6
| | Tota pulchra es, Maria, motet for chorus, Op. 10/2 | |
1:59
|
- Komponist: Maurice Duruflé
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|
7
| | Ellens Gesang III ("Ave Maria"), song for voice & piano, D. 839 (Op. 52/6) | |
7:26
|
- Komponist: Franz Schubert
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|
8
| | Die Allmacht ("Gross ist Jehovah"), for mixed chorus & piano, D. 875a | |
5:48
|
- Komponist: Franz Schubert
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|
9
| | Ave Maria, motet for 4 voices | |
3:06
|
- Komponist: Tomás Luis de Victoria
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|
10
| | Eucaristica for chorus & organ (or piano) | |
4:41
|
- Komponist: Pablo Casals
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|
11
| | Ave Maria, sacred song for mezzo-soprano (or baritone) & organ in A flat major, Op. 67/2 | |
2:06
|
- Komponist: Gabriel Fauré
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|
12
| | Psalm 23 ("Gott ist mein Hirt"), for female voices & piano, D. 706 (Op. posth. 132) | |
5:20
|
- Komponist: Franz Schubert
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|
13
| | Psalm 43 ("Richte mich, Gott"), for double chorus in D minor, Op. 78/2 | |
3:26
|
- Komponist: Felix Mendelssohn
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|
14
| | Ave Maria, for voice & piano (after Bach's Prelude No. 1 from the Well-Tempered Clavier, Book 1) | |
3:05
|
- Komponist: Charles Gounod
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|
15
| | Cantique de Jean Racine, for 4-part chorus & organ (or orchestra), Op. 11 | |
5:44
|
- Komponist: Gabriel Fauré
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|
16
| | Ubi caritas, motet for chorus, Op. 10/1 | |
2:30
|
- Komponist: Maurice Duruflé
- Harfe: Kathleen Bride
- Tenor, Tenorstimme: Vinson Cole
- Sopranist: Maureen Haley
- Dirigent: Dennis Keene
- Orgel: Mark Kruczek
- Altstimme, Kontratenor: Phyllis Jo Kubey
- Sopranist: Susanne Peck
- Piano, Klavier: Patrick Stephens
- Sopranist: Alessandra Visconti
- Altstimme, Kontratenor: Nancy Wertsch
- Sopranist: Gale Limansky
- Baß: Walter Richardson
- Altstimme, Kontratenor: Kathryn Weld
- Tenor, Tenorstimme: Martin Doner
- Chor: Voices of Ascension
- Sopranist: Arlene Travis
- Tenor, Tenorstimme: David Frye
- Altstimme, Kontratenor: Karen Krueger
- Baß: Robert Kuehn
- Gesangskorrepetitor: Scott Jackson Wiley
- Sopranist: Deborah Stephens
- Baß: Lawrence Curtis Streetman
- Tenor, Tenorstimme: Thomas Baker
- Altstimme, Kontratenor: Christine Wilcox
- Tenor, Tenorstimme: Gregory Hostetler
- Baß: Frank Nemhauser
- Tenor, Tenorstimme: James Gandre
- Baß: Alan A. Rasmussen
- Tenor, Tenorstimme: Danny Egan
- Baß: Elliot Levine
- Tenor, Tenorstimme: Neil Farrell
- Baß: Mark Wagstrom
- Sopranist: Kathy Etherington
|